LL 1 wel of niet naar een oproep

Onderwerpen die niet in de andere categorieën passen maar wel met dit onderwerp te maken hebben
Nico_b
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 mei 2007 18:26:51
Locatie: enschede

LL 1 wel of niet naar een oproep

Bericht door Nico_b » 25 mei 2007 12:02:50

vrijdag ochtend kreeg de ll1 een oproep
AMBU LIFELINER 1 / MMT INZET VOOR : AMSTERDAM 34-M-20 WIBOUTSTRAAT
705251143420120988 HELI 0120988 RAVAA Amsterdam ( Trauma Heli Lifeliner 1 )
maar als je op de site van het VU kijkt blijft de LL1 gewoon op het dak staan? komt dit wel vaker voor??
mvr. groet

Nico_B
Enschede

Bas-brw
Berichten: 199
Lid geworden op: 14 jul 2006 19:31:25
Locatie: Uithoorn

Bericht door Bas-brw » 25 mei 2007 12:15:42

Als de melding in Amsterdam zelf is, rukt het MMT bijna altijd uit met de traumabus (Mercedes Vito). Ook 's avonds na zonsondergang en 's nachts of als het weer te slecht is (te mistig, teveel wind etc) wordt er met de bus uitgerukt.
Groeten van Bas

Nico_b
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 mei 2007 18:26:51
Locatie: enschede

Bericht door Nico_b » 25 mei 2007 12:24:40

dank voor dit :roll:
mvr. groet

Nico_B
Enschede

Lifeliner 1 Amsterdam
Berichten: 10
Lid geworden op: 1 mei 2006 14:32:47
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Lifeliner 1 Amsterdam » 25 mei 2007 16:25:59

Bas-brw schreef:Als de melding in Amsterdam zelf is, rukt het MMT bijna altijd uit met de traumabus (Mercedes Vito). Ook 's avonds na zonsondergang en 's nachts of als het weer te slecht is (te mistig, teveel wind etc) wordt er met de bus uitgerukt.
Kleine correctie: MMT rukt per bus uit, na overleg met de piloot. Dan wordt besloten of ze met busje gaan. Het is niet zo dat als de pager gaat en er staat Inzet MKA: AMSTERDAM, dat ze automatisch naar busje rennen.

Eerst wordt gekeken of er in de buurt een goede landingsplaats is, denk aan grote grasvelden, parkjes en als die er zijn dan gaan ze gewoon met de heli.

Bas-brw
Berichten: 199
Lid geworden op: 14 jul 2006 19:31:25
Locatie: Uithoorn

Bericht door Bas-brw » 25 mei 2007 16:44:22

Lifeliner 1 Amsterdam schreef: Kleine correctie: MMT rukt per bus uit, na overleg met de piloot. Dan wordt besloten of ze met busje gaan. Het is niet zo dat als de pager gaat en er staat Inzet MKA: AMSTERDAM, dat ze automatisch naar busje rennen.

Eerst wordt gekeken of er in de buurt een goede landingsplaats is, denk aan grote grasvelden, parkjes en als die er zijn dan gaan ze gewoon met de heli.
Dat is waar, maar 9 van de 10 keer gaan ze in Amsterdam per bus ter plaatse, dat bedoel ik.
Groeten van Bas

Lifeliner 1 Amsterdam
Berichten: 10
Lid geworden op: 1 mei 2006 14:32:47
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Lifeliner 1 Amsterdam » 25 mei 2007 18:12:43

Bas-brw schreef:
Lifeliner 1 Amsterdam schreef: Kleine correctie: MMT rukt per bus uit, na overleg met de piloot. Dan wordt besloten of ze met busje gaan. Het is niet zo dat als de pager gaat en er staat Inzet MKA: AMSTERDAM, dat ze automatisch naar busje rennen.

Eerst wordt gekeken of er in de buurt een goede landingsplaats is, denk aan grote grasvelden, parkjes en als die er zijn dan gaan ze gewoon met de heli.
Dat is waar, maar 9 van de 10 keer gaan ze in Amsterdam per bus ter plaatse, dat bedoel ik.
Ik denk dat je zo'n schatting niet mag maken. Denk dat je je nog verkijkt op het aantal inzetten in Amsterdam dat per heli is. Gister waren er 2 alarmeringen van de Lifeliner 1 in Amsterdam en daarvan waren ze allebei per heli.

De laatste 10 inzetten van MMT in Amsterdam waren er 6 per bus, maar dit hangt af waar het is. Denk niet dat je zomaar een schatting mag maken over het aantal inzetten van het MMT per bus in Amsterdam.

Bas-brw
Berichten: 199
Lid geworden op: 14 jul 2006 19:31:25
Locatie: Uithoorn

Bericht door Bas-brw » 25 mei 2007 21:09:26

Lifeliner 1 Amsterdam schreef:Ik denk dat je zo'n schatting niet mag maken. Denk dat je je nog verkijkt op het aantal inzetten in Amsterdam dat per heli is. Gister waren er 2 alarmeringen van de Lifeliner 1 in Amsterdam en daarvan waren ze allebei per heli.

De laatste 10 inzetten van MMT in Amsterdam waren er 6 per bus, maar dit hangt af waar het is. Denk niet dat je zomaar een schatting mag maken over het aantal inzetten van het MMT per bus in Amsterdam.
Oké, dan heb ik niets gezegd :wink:
Groeten van Bas

Nico_b
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 mei 2007 18:26:51
Locatie: enschede

Bericht door Nico_b » 25 mei 2007 23:03:15

ik stelde alleen maar een vraag :(
mvr. groet

Nico_B
Enschede

Speedy
Berichten: 120
Lid geworden op: 17 feb 2007 14:11:38
Locatie: Enschede

Bericht door Speedy » 26 mei 2007 13:58:28

Lifeliner 1 Amsterdam schreef:
Bas-brw schreef:
Lifeliner 1 Amsterdam schreef: Kleine correctie: MMT rukt per bus uit, na overleg met de piloot. Dan wordt besloten of ze met busje gaan. Het is niet zo dat als de pager gaat en er staat Inzet MKA: AMSTERDAM, dat ze automatisch naar busje rennen.

Eerst wordt gekeken of er in de buurt een goede landingsplaats is, denk aan grote grasvelden, parkjes en als die er zijn dan gaan ze gewoon met de heli.
Dat is waar, maar 9 van de 10 keer gaan ze in Amsterdam per bus ter plaatse, dat bedoel ik.
Ik denk dat je zo'n schatting niet mag maken. Denk dat je je nog verkijkt op het aantal inzetten in Amsterdam dat per heli is. Gister waren er 2 alarmeringen van de Lifeliner 1 in Amsterdam en daarvan waren ze allebei per heli.

De laatste 10 inzetten van MMT in Amsterdam waren er 6 per bus, maar dit hangt af waar het is. Denk niet dat je zomaar een schatting mag maken over het aantal inzetten van het MMT per bus in Amsterdam.
Als je het van een maand/paar maanden bijhoud, dan kan je wel tot een goed oordeel komen...

Gebruikersavatar
wireless minds
Berichten: 580
Lid geworden op: 14 jan 2007 16:06:09
Locatie: Haaglanden

Bericht door wireless minds » 26 mei 2007 15:01:26

Speedy schreef:
Lifeliner 1 Amsterdam schreef:
Bas-brw schreef: Dat is waar, maar 9 van de 10 keer gaan ze in Amsterdam per bus ter plaatse, dat bedoel ik.
Ik denk dat je zo'n schatting niet mag maken. Denk dat je je nog verkijkt op het aantal inzetten in Amsterdam dat per heli is. Gister waren er 2 alarmeringen van de Lifeliner 1 in Amsterdam en daarvan waren ze allebei per heli.

De laatste 10 inzetten van MMT in Amsterdam waren er 6 per bus, maar dit hangt af waar het is. Denk niet dat je zomaar een schatting mag maken over het aantal inzetten van het MMT per bus in Amsterdam.
Als je het van een maand/paar maanden bijhoud, dan kan je wel tot een goed oordeel komen...
dat dacht ik ook al, je kan echt wel tot een redelijke verhouding komen

Plaats reactie