Geen straatnamen?

Onderwerpen die niet in de andere categorieën passen maar wel met dit onderwerp te maken hebben
Bas-brw
Berichten: 199
Lid geworden op: 14 jul 2006 19:31:25
Locatie: Uithoorn

Bericht door Bas-brw » 22 jun 2008 14:44:36

joske75 schreef: 14/15 jarige naar incidenten gingen kijken en dan foto’s en filmpjes maakten van reanimatie tot een epileptisch insult aan toe.
:shock: Waar zit dan in hemelsnaam je verstand? :? Ik vond het zelf ook vreemd dat er alleen maar plaatsen werden weergegeven, maar nu vind ik het een hele logische reactie.
Groeten van Bas

joske75
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2008 14:26:50

Bericht door joske75 » 22 jun 2008 14:49:31

Bas-brw schreef:
joske75 schreef: 14/15 jarige naar incidenten gingen kijken en dan foto’s en filmpjes maakten van reanimatie tot een epileptisch insult aan toe.
:shock: Waar zit dan in hemelsnaam je verstand? :? Ik vond het zelf ook vreemd dat er alleen maar plaatsen werden weergegeven, maar nu vind ik het een hele logische reactie.
Sommige mensen hebben nu eenmaal een plank voor de kop. Helaas.

nicoheerlen
Moderator
Berichten: 782
Lid geworden op: 5 jul 2006 11:08:49
Locatie: Nederland, Limburg - Zuid, Parkstad-Limburg, Heerlen.

Bericht door nicoheerlen » 22 jun 2008 14:50:32

mja heel leuk voor mij dat soort jochies... :roll:

Maar goed, ook een stukje opvoeding en de juiste stumilans hebben om dit dus niet te doen, ontbreekt. Helaas zie ik dat veels te veel hier, en wat Jos zegt klopt inderdaad... heb al eens iemand aangesproken waarom ze het aan het filmen waren.. als antwoord, "ja, is toch grappig, of niet dan?"

Heb me maar omgedraaid en ben maar even weggelopen.
Mvg,

Nico Beckers
Pager: Jupiter Pro
Fotocamera: Nikon D80
Objectieven: 18-135 mm

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 22 jun 2008 14:59:47

SniperEye schreef:@Sjoerd
Het is niet aan de alarmcentrale om te bepalen wat nieuwswaarde is.
Dat klopt.. daar werken ze ook niet voor, en daarom is het voor de meldkamer niet iets om rekening mee te houden en is het dus ook niet relevant om dat als argument te gebruiken.

Plaats reactie